Post by nighblacacidam on Feb 12, 2022 10:36:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pou ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pou IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer penger ▞▞▞
▞▞▞ Pou 2022 version ▞▞▞
Du sheize
Spillet er veldig bra er lett og bli avhengig :-) håper på flere spill.
Litt kjedelig?!
Jeg håper denne appen kan ha en oppdatering som vår pou kan ha kamp med andre pous. Det er unødvendig å ha våpenkamp fordi dette spillet vanligvis spilles av yngre generasjoner. Du kan ha skateboardkamp eller noe annet. Hvem vet? MULTIPLAYER POU ER DE BESTE. JEG VIL DETTE. VÆR SÅ SNILL.
Pou عمومی nok
Stor plass Jeg syntes at dere som har lagd pou at det ikke skal bruke så stor plass...
Hyggelig! Beste spillet for småbarn 😊
Finnesøl
Jeg liker det, men det faktum at jeg slår av appen og telefonen min lager lyder. Jeg hørte roping eller noe sånt, men uansett, det er fortsatt kult, men jeg sletter det fordi det er veldig skummelt, det lurer også lillebroren min. sa han har mareritt
Pou Priložnostne vchm
Gøy, men savner noe tilbehør. Halskjeder, små solbriller, sko, håndvesker, øredobber, belter og fotballdrakter hadde vært kult.
det er så glad spillet her for å kjøpe kostymer/ball/og fra hodet
Neste gang jeg laster ned dette og når jeg legger meg, bestemmer jeg meg for å slå av lyset, men nettbrettskjermen fryser, men øyet beveger seg. Jeg bestemmer meg for å slå av nettbrettet, men det vil ikke fungere noen minutter, fanen min av. Jeg venter kl. minutt, så når jeg åpner frezzing igjen, vennligst fiks dette
Blir kjedelig etterhvert.
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Симулације ndr
Søt og morsomt spill! Jeg pleide å spille dette da jeg var 6, og så så jeg dette igjen, så jeg lastet det ned. Det var morsomt å besøke barndomsspillet mitt, men generelt sett morsomt spill bra til den som noen gang har laget dette
2 изза того что некоторая еда подорожала фуууу!!!
Pou Εύκολα fzr
Den er veldig bra
Ganske bra spill men skulle ønske man kunne gå ut i hagen som barnepou også
Veldig enkelt spill, men mange alternativer, minispill, shopping, grafikk osv. Pou er så søt. Blir aldri kjedelig. Sudoku, bakkekjøring og matslipp er bare wow. Dette spillet har en til å-funksjoner og mange ting å gjøre. Dette spillet kan spilles av barn til gammel mann. Og mikrofanen fungerer klart. Jeg vil si det er bedre enn talking tom by outfit 7. Vennligst installer den. Gir den 5 stjerner. Mange mynter. Ingen ultragrafikk. Veldig bra . Full av moro . Takk skal du ha.
Ja, dette er et kult spill, men det trenger virkelig en stor oppdatering dette ser kjedelig ut fordi det sitter fast i denne versjonen Beklager dårlig grammatikk håper du forstår det😁
Det er et artig spill... Og gøyt
Spillet var litt forvirrende. Beklager å si det, men jeg liker egentlig ikke dette spillet
RRRRRRRRRååååååååååbbbbbbbbrrrrrrrrraaaaaaaa
det ville vært et bra spill hvis rammene mine ikke var så dårlige.
Jeg hatet denne appen, jeg trodde jeg var smart fordi jeg hoppet over en gutt i tredje klasse hver gang jeg lastet ned denne appen følte jeg meg dum. til noen som legger ut disse, men jeg mener tosifrede er Double the Trouble Man 😂
Det er litt rart fordi det lager pou-lyder selv om du er på en annen app. Det er ekkelt. Jeg spiller fortsatt på en annen telefon, men holder volumet nede fordi jeg er redd for at det skal lage lyder mens jeg sender meldinger
Pou Εύκολα fzr
Dette spillet suger at du må opp i nivå for å kjøpe ting og du må bruke ekte penger på falsk gift
Er dårlige ting du kan kjøpe for penger hvis nivå 1 og du vil ha hudnivå 20 må du kjøpe det 👎👎👎👎
Jeg elsker spillet, men når jeg spiller et tilfeldig spill i pou blir det litt feil. Det er sannsynligvis fordi det er gammelt, men jeg beholder spillet inntil videre. Selv om det gjør meg bekymret.Edit: Jeg avinstallerte spillet fordi hver gang jeg ikke er på pou, gjør det spisestøyen. Vennligst fiks denne store feilen.
1 stjerne fordi når det sa tillate deg å ta opp lyd, trykker jeg på tillat eller nekter det bare fryse spillet så dumt
Jeg elsker dette spillet, det er så underholdende for hele familien min at jeg virkelig anbefaler det for alle. Hvis du kjeder deg eller ikke har noe å gjøre, kan du spille dette spillet. Det er så hyggelig og jeg elsker det så mye. Så fortsett og last ned dette spillet
Jeg likte dette spillet før, men det krever for mye data. Det tar så mye tid for pou å vokse som om du faktisk oppdrar et ekte barn. Overtid kan det bli kjedelig fordi dette spillet er repeterende. Jeg foreslår at de oppdaterer spillet eller legger til hendelser for å holde spilleren interessert. Det er helt utdatert.
tar så mye plass. alt du gjør er å ta vare på en liten ting når den trenger det.
dette spillet er til og med kjedelig mens du spiller fritt fall med skyer når oppvarming pou vil dø dette spillet er kjedelig mens du spiller flerspillerspill når du spiller hver pou 3 stjerner fordi 2 kjedelige spill Kopier Apps: Mou
Jeg liker det, men det er veldig kjedelig og jeg synes ikke det er et veldig morsomt og fargerikt spill.
det er bare gøy jeg har hørt rykter
Pou Priložnostne vchm
Jeg spiller bare sandvolleyball minispill, resten av spillet er meh, kanskje for 5 år gamle barn
Det er ok, men jeg kan ikke endre fargen fordi jeg må fullføre mye nivå først... vær så snill..... jeg vil endre fargen.....
Pou Clar i Ontinyent
De 10 beste hotellene i Ua Pou | Hotels.com
Du gjør de samme tingene om og om igjen, det begynner å bli kjedelig og du må sove i evigheter til den blir mett
App AudioNow ofisyèl Lavwadlamerik pou nouvèl Kreyòl yo ofri dènye pwogram yo ak dènye gran tit ... iPod touch: Krever iOS 11.0 eller nyere.
Genialt rett og slett genialt
Søt app. En av de beste virtuelle kjæledyrappene av de jeg kjenner! Jeg elsker hvordan du kan kle opp din Pou og lage den til den fargen du liker hvis du har nok penger eller er på et høyt nok nivå. Du kan mate den, vaske den, få den til å sove, snakke med den (og den kopierer deg), gå ut og passe på blomster, så videre! Mine favoritt ting du kan gjøre med din Pou er å spille minispill og kjøre rundt med forskjellig terreng og din egen tilpassede bil! Jeg liker også hvordan det starter som baby og vokser opp!☺️
Jeg liker virkelig dette spillet, det er veldig interaktivt og vanedannende, ingen flere ord å si, en god jobb
Den er så søt og du må ta et bad og sove spise hvis han blir syk gi ham en helsepothin venner :]
Hva handler om navnet på spillet og utseendet på tingen som du tar vare på det litt som bæsj dette spillet er uvanlig og litt morsomt, men det er ikke det beste spillet
ikke få denne appen det er dumt, men det er personlig etter min mening uansett hva du mener er det greit at ingen har to halvdeler og tannhjul ok. Jeg skriver nå fordi jeg gjør dette til noe helt annet ordene mine er blandet sammen. Jeg vet ikke hvordan jeg staver noe oof.få det hvis du vil risikere plassen din kan du enkelt slette den forresten hvis du visste ikke allerede hva det.
Det er bh:-)
Spillet bruker utrolig mye strøm, men det er overraskende artig!